Ook in Wallonië bent u in goede handen: ons team staat u bij!

Bij HH Industry kan u op elk moment rekenen op een uitstekende service van onze material handling toestellen. Onze vakexperts in Wallonië leveren de best mogelijke service en beantwoorden uw vragen zo gericht mogelijk. Maak kennis met enkele van hen!

Van links naar rechts: Sébastien Wattiaux, Adrien Cicero, Cédric Corbet en Jérome David van HH Industry Wallonië.

Leer onze service-techniekers Jérome David en Adrien Cicero en Business Development & Sales Advisors Sébastien Wattiaux en Cédric Corbet kennen en ontdek hoe zij dagelijks onze klanten in Wallonië ondersteunen.

Dag Jérome, Sébastien, Adrien en Cédric! Jullie ondersteunen de Waalse tak van HH Industry. Waarom richtten jullie je vooral op Wallonië?

Sébastien: “Omdat HH Industry op korte tijd sterk gegroeid is als bedrijf was ook een uitbreiding van onze Waalse tak nodig. We zorgen er samen voor dat onze klanten in Wallonië optimaal ondersteund worden en dat ze zich gehoord voelen!”

Hoe loopt de samenwerking?

Sébastien: “We horen elkaar quasi dagelijks. De service-techniekers Jérome en Adrien houden Cédric en mezelf op de hoogte van de stand van zaken bij onze klanten. Elk lid van ons Waalse team heeft zo zijn eigen zone en verantwoordelijkheden – maar we helpen elkaar waar nodig.”

“Jérome bijvoorbeeld werkt heel gericht op onze nieuwe merken Adlatus en Addax. Hij kreeg een specifieke opleiding en helpt de Waalse klanten die deze toestellen (willen) huren of kopen. Het algemenere onderhoud voor onze andere merken, wordt opgepakt door Cédric. ”

Hoe ziet een typische dag er voor jullie uit?

Cédric: “Mijn rol bestaat vooral uit prospectie: ik kijk waar er voor HH Industry mogelijkheden zitten, en probeer potentiële klanten te overtuigen van onze toestellen. Daarnaast hou ik bij wat er leeft in de wereld van onze toestellen.”

Sébastien: “Ik hou me meer bezig met het onderhouden van het contact met onze huidige klanten. Bekijken of ze hulp nodig hebben, nieuwe aanbiedingen doen,… Eigenlijk zijn wij vooral vaak onderweg. We zorgen ervoor dat we zoveel mogelijk op locatie zijn bij de klant.”

Voor een service-technieker loopt een dag anders, nietwaar Jérome en Adrien?

Jérome: “Dat klopt. Waar Sébastien en Cédric vooral de prospectie op zich nemen, is het aan mij en Adrien om onze klanten bij te staan bij het gebruik en onderhoud van hun toestellen, wanneer ze een extra woordje uitleg nodig hebben of bij eventuele problemen. Ik ben zo reactief mogelijk – stel dat er een panne is bij een klant, dan probeer ik die zo snel mogelijk te helpen. Meestal zorg ik er samen met Adrien voor dat aanvragen binnen de 24 uur opgelost zijn. Die service is erg belangrijk.”

Wat maakt de service van HH Industry zo uniek?

Cédric: We zijn  gebrand op het verlenen van een snelle, flexibele service aan onze klanten. In Wallonië is onze markt wat kleiner – er zijn gewoon minder klanten, omdat er minder bedrijven zijn. Maar dat maakt de aanpak des te persoonlijker. ”

Sébastien: “Dat klopt – onze persoonlijke relatie en familiale aanpak is belangrijk. Er zijn klanten geweest die bij grote multinationals toestellen kochten of huurden en overgestapt zijn op HH Industry, net door dat serviceaspect.”

Adrien: “Als techniekers hebben Jérome en ik ook onze eigen ‘dedicated’ klanten. Zij weten dus dat ze ons 24/7 kunnen bereiken, en dat ze een perfecte en vlotte service zullen krijgen. We kennen onze klanten en wat ze doen écht heel goed, dus weten ook wie waarvoor verantwoordelijk is.”

Cédric: “In veel andere bedrijven in onze sector  zie je dat de sales verantwoordelijken en de techniekers dikwijls naast elkaar leven. Dat is bij ons niet zo. Jérome en Adrien houden mij en Sébastien altijd op de hoogte waardoor wij onze klanten proactief kunnen gaan benaderen, in plaats van te wachten tot zij bij ons komen met problemen.”

Jérome en Adrien, het is niet ondenkbaar dat jullie heel wat opleidingen volgen. Kunnen jullie dat toelichten?

Adrien: “We leren hier elke dag wel iets bij. HH Industry zorgt ervoor dat zowel ik als Jérome altijd up-to-date zijn en de nodige opleidingen krijgen. Zelfs tijdens de coronaperiode kregen we heel wat online trainingen.”

Jérome: “Toen ik bij HH Industry begon, kreeg ik onmiddellijk de nodige opleidingen, en ook nu – bv bij een een nieuw toestel of bij een nieuwe manier van werken – zijn wij de eersten die opgeleid worden. Daarnaast zijn er ook altijd online courses beschikbaar.”

Sébastien: “Om ervoor te zorgen dat onze techniekers altijd mee zijn met de nieuwste technieken in hun vakgebied, stelden we 3 fulltime opleiders aan. Zij volgen opleidingen en geven hun kennis door. En ze zijn tevens aanspreekpunten voor onze techniekers.”

Laten we het hebben over HH Industry als werkgever – wat springt er op dat vlak voor jullie uit?

Cédric: “De familiale sfeer, die ik zelf heel hard kan appreciëren en die niet zo vanzelfsprekend is. Eigenlijk ben ik er best fier op dat ik van dit bedrijf deel uitmaak – net omdat er zo goed voor het personeel gezorgd wordt.

Adrien: “Exact. HH Industry is een bedrijf dat stevig in zijn schoenen staat en echt inzet op zijn personeel. Dat is iets wat ik zeker kan appreciëren. Onze baas begroeten we gewoon alsof het een collega is – er zijn geen grote verschillen.”

Sébastien: “Daarnaast is het voor HH Industry zaak om in te zetten op de werk-privébalans van haar werknemers. Het draait niet louter om de cijfers. Eigenlijk willen ze er altijd voor zorgen dat werknemers die aangenomen worden ook lang willen blijven. En dat is ook zo. De meeste collega’s die hier werken, blijven hier jaren.”

Dit familiale gevoel probeert HH Industry ook door te trekken naar het contact met klanten. Hoe voelen jullie dat aan?

Sébastien: “Dat is zeker waar. In Wallonië is er een cultuur waarin warmte en gezelligheid belangrijk zijn. Dat merk je ook in onze werkrelaties.Die relaties onderhouden we door bv. events, voetbalwedstrijden of andere evenementen in een informele context bij te wonen. Zo voelt de klant die persoonlijke relatie des te meer!”

0 antwoorden